Oznurkc canım bende 4 aydır kullanıyorum progestan ağızdan alınan ve vajinal yolla fitil olarak kullanılan bir ilaç ağızdan almanı tavsiye etmem çok mide bulantısı baş dönmesi yapıyor fitil olarak kullanman daha iyi olabilir hem rahimi ilgilendirdiği için fitil olarak kullan bence (tabiki doktoruna danış benim tavsiyem sadece bu doğru kararı doktorun söyleyecektir )