Merhaba canım anneler. Çok şükür bizimde hikâyemizi yazmak nasip oldu 😍 çok güzel pozitif bi doğum hikayem yok üzgünüm 😒 Hamileliğimden başlayayım öyle çok bulantılı baş dönmeli bir hamile değildim. Donem dönem oldu ve bitti. Ama fmf hastasiyim belli bi döneme kadar kullandığım ilacı alamadığım için nöbetlerim çok ağır geçiyordu çok zorluyor du beni. Yaklaşık 6. Ayda aşırı mide yanmalari elimde soda şişeleri ile gezmeye başladım 😀 ödemelerimle zaten baş edemedim. Artık üzerine basamaz olmuştum ayaklarımın. Aktif bi gebelik geçirdim sürekli gezdim temizlik yaptım. Artık vakit gelmiş çatmıştı. . Salı sabahı yavaş yavaş duzenisz sancılarım vardım düzene gidince gidecektim hastaneye zaten o gün karnımın düştüğünü söylediler. Ancak sancılarım artmadi. Artık vücudumu taşıyamadığımi hissettim o gün. Eve geldim uydum çarşamba sabahı kalktım çok güzel kahvaltı yaptım.temizlik yapacağım hazırlık yapıyorum. 39+2yim. O sancılarım da geçince dedim artık gelmez bu bebe. Lavaboya girdim çıktım kapini önünde birden su boşaldı hep merak ediyordum suyumu anlayamazsam diye . Ama öyle olmuyor mus. Sakinliğimi koruyamadım o sırada . Ağlamaya başladım çünkü hiç sancim filan yok çok korktum. 😒 apar topar eşimi aradım. Hastaneye gittik sancim yok hala suyum geliyor. 3 cm le yatışımi yaptılar benim . Suni sancı verdiler. Başta güzel ilerliyor. Ara ara gelen sancılar ama nst ve suni aldığım için yatarak karşılamak çok zor. Yurutmuyormarda sancim bastırdıkça ağlıyorum ben. Doktorlar geliyor Bak böyle yapma. Biliyoruz ilk zor ama bizi de endiselendirme filan diyen. Sancılarım attıkça hala açıklığım aynı 3 4 arası . Daha dayanaymaacak olduğumda eşimi aradım başka hastaneye götür sezeryan alsınlar diye ama tabiki beni dinleyen kim saat 1 de yatmıştım 6 7 gibi artık dayanılmaz oluyor du . Ayet-el kursi rabbiyessir nas felak ne bildysem okudum summesebileyesserahu çektim sancim geldikçe bir ara tuvalet diye nsti çıkarıp ılk duş aldırıyordum bacaklarıma. O beni rahatlatiyordu . Ankara şehir hastanesinde doğum yaptım gerçekten herşeyi harika bi yer doktorlar çok ilgiliydi sancim hızlansın açıklığım artsın diye masaj yaptılar rahimeme sürekli. 8 de doğum haneye gidiyorduk artık eşini ara 10 dakika ya doğuracaksın kıyafetleri getirsin dediler. Ama tabi bende bi mutluluk. Bebeğime kavuşacam diye. Girdik sancılarım artık çok çok fena. 9 a kadar doğurmaya çalıştım kızlar. Güçlü ikinmaniz gerekiyor. O sancıyla ben ikinamadim doktorlar biraz kızdılar çünkü bebek iyice yanaştı ve hayatı tehlikeye giriyordu. Güçlü ıkınınca hemen ciakr ama ben sancidan dolayı hemen yarim kesiyordum. Biraz zor bir doğumum oldu ama sonu mükkemel bitti. Doğum esnasında içerde havaysa kaldığı için çocuğum 2 3 saat kuvezde kaldı ama çok şükür hemen yanıma geldi. O sırada benim dikişlerjm atıldı. Evet uyuşturdular ama onu da zor atlattım ben . Ama normal olmak büyük artı bence ben hemen topladm. çok şükür Bugün 3 günümüz bitti bile şuan koynumda mışıl mışıl uyu myor. Oğlum 3370 gr48 cm doğdu ama doğumdan sonra yavrumun biraz kilosu düsştü. Neyse toplanır. Kızlar biraz uzunoldu ksuura bakmayın ama ben boyleuzun uzun hikaye okumayı sevdiğim için detayları atlamak istemedim herkese gönlünce güzel doğumlar diliyorum. Sormak istediğiniz birşey varsa buyrun sağlıklı günler olsun 😍😍😇