ipeginannesi Dün kendimi kaybedip 4 dilim browni yedim. Ev yapımıydı. Çikolatanın bebeğe gaz yaptığını duymuştum ama içindeki kakaodan dolayı mı neden bilmiyorum. Bugün bebeğimi resmen uyutamadım. Kaka yapa yapa bi hal oldu evladım gazı da bitmedi 😞
Cigdemanne_01 ipeginannesi kakaodan dolayı diyorlar ama kakao gazdan çok uykusuzluk yapar bebeğe kafein içerdiği için. Ben sürekli çikolata yiyen birisiyim ama bebeğime gaz yapmıyor 🤷♀️ Ondan değil yani merak etme
Ummuhan4934 ipeginannesi Kekin gaz yaptığını ilk defa duydum ondan değildir zannetmiyorum aksine tatlı süt yapar
Mommy2b ipeginannesi kakaodan ziyade bir anda çok yenince sindiremez ya hani insan o da gaz yapıyor doğal olarak belki ondan kaynaklıdır 🙏🏻
Boncukbeyinannesi ipeginannesi tecrübe edinmiş oldunuz bebeklerde müthiş bir karın ağrısına sebep oluyo kakaolu çikolatalı yiyecekler
ipeginannesi Cigdemanne_01 uykusuzluk da yaptı diyebiliriz zaten, resmen saat sabh 8 den akşam 11 e kadar uyumadı.
ipeginannesi Ummuhan4934 kullanmadım ama rezene çayının uzun vadede sütü kestiği ile ilgili bir şeyler okumuştum, ne kadar doğru bilmiyorum. Bir de zararları olduğunu savunanlar var ama onunla da ilgili tam bilgim yok. Ihlamur tüketmeye çalışıyorum ama arada bilmem faydası oluyor mudur?
Ummuhan4934 ipeginannesi Valla ben erken doğum yaptım ve sütüm gelmedi hiç bebekte küveste olduğu için emmemedi direk rezene içmeye başladım. Sağıyordum sürekli sütümde geldi çoğaldı da ıhlamur hiç bilmiyorum valla?
Prensesim2018 ipeginannesi rezene en ıyııs eskılerden hep o vardı ve masallah eskıler hep saglıklıydı bende hep ıcecem ınslalah dogumdan sonra