Mehdisram 36 haftada kanal tedavisi yaptıran çar mı yada diş çeken bi sakıncası var mı hastaneden geliyorum şimdi Doğum doktoruma yönlendirdiler o izin verirse yapılacak röntgensin olduğu içi başarılı sonuçta anlamayabiliriz denildi ya ben napıcam öfff
Tugba9109 Mehdisram son zamana girmişsin artık bende işlem yapılmıyor die biliyorum . 28 haftalıkken disime kanal tedavi yaptiracaktim ama malesef doktorum son 3 aya girdigim için izin vermedi
Mehdisram deletedmom43 ya benimkinde durdu durdu son ay patlak verdi dayanamıyorum biley yiyip içemiyorum ağrıdan yatamıyorum çok kötüyüm bakalım doktorum ne dicek
Mehdisram Tugba9109 bu zamana kadar idare ettim ama artık çok şiddetli olmaya başladı dayanamıyorum bakalım doktorum ne dicek
deletedmom43 Mehdisram Biraz daha sabır diyemiyorum çünkü diş ağrısı zordur. Sarımsakla karanfil yağıyla doğuma kadar baskılamaya çalış bari
Mehdisram deletedmom43 yaptım canım onu dediğin gibi geceleri hele hiç uyutmamakta başladı doktoruma bi danışayım ilaç Verilebilir dedi ama bilmiyorum bakalım soriyimde kurtulmak istiyorum düşen bırakması ya Doğumu unuttum onun yüzünden
Mehdisram deletedmom43 dolgu olan dişim dolgu sallanıyor hissediyorum o ağrı yapıyor çiğnetmiyor iğrenç biley ya çorbayla duruyorum bütün gün
Tugba9109 Mehdisram benim de çok şiddetleniyor bazen ben minoset kullanıyorum doktorum vermişti. Parol iyi gelmiyordu bi de onu deneyebilirsin 😊
Mehdisram Tugba9109 teşekkür ederim bu arada doktorum yaptırılmazsa daha büyük bi risk dedi en azından yaptırma tarafında