Sevdasil Kızlar 36. Haftama yeni girdim. Affedersiniz genital bölgemde ağrı var sanki doğum yapmışım gibi normal mi sizde de olmuş muydu
Ummuhan4934 Sevdasil Ben 34 haftamdayım aynı şekildeyim erkek bebekleri alta oluyor diyorlar benim erkek sizin ne acaba?
DamlaNur29 Sevdasil benimde 36da oldu hemde 1 gün nasıl agrıdı yürüyemedim ayaga kalkınca bütün yük oraya biniyodu sanki bence bebek kanala yerşlti 37 olduk bugün❤
Meriwa Sevdasil 35-36 dan sonra kanala girme baskısı yaptığı için normal hemen doğum olmaz endişelenme canm yavas yavas ağır işleyen bi süreç bu
sevval5481 Ummuhan4934 ben 28 haftadayım daha ne olacak peki ben de hep altta hissediyorum kasıklarıma çok baskı yapıyo
sevval5481 sevval5481 evet canım benimde öyle iyi mi kötü mü bilemiyorum hep altta hiçmmide kısmında hissetmedim kasıklarımda baskı var hep galiba daha küçükler yukarı çıkamıyolae herhalde
Babyboy2309 Ummuhan4934 aslımda bebek degıl o bebek yerlestıkce ve yerı daraldıkca tüm ic organların yukarı cıkıyır
Sevdasil Ummuhan4934 evet benimde öyle geçen doktora gittiğimde doktor kafası sağ tarafta demişti ondandır benim muhtmelen
sevval5481 Ummuhan4934 yok canım benim öyle değil ben genelde şey hissediyorum yatay pozisyonu kasıklarım ayakın böyle
Nzdla Sevdasil canım bende 37 haftaliga girdim ama iki haftadır oramda öyle bir ağrı varki yuruyemiyorum yatakta bile sağıma soluma donemiyorum resmen bacaklarım kitleniyo o normal heralde ben de pazartesi doktora gidecem iste
El_Ebruli Sevdasil canım 33 haftalığım ve benim de çatı ağrım başladı doktora sordum bu haftalardan itibaren başlaması normal dedi, hafif yürüyüşler belki iyi gelebilir dedi