Espo Hamilelikte venish kosla kullandınızmı ben kullandımda elim beyaz beyaz bişy oldu bebegi gecme durumu olurmu ki bilgi verirseniz sevinirim 🙏🙏❤️
Ummuhan4934 Espo Elin suyun içinde çok kalmışsa beyazlıyo normal o bebeğe nasıl geçsin Allah seni iyi etsin 😂😂 koska cok kulandım çokta temiz yapıyor valla alakası yok bence 😄🤚
Ummuhan4934 Espo Yok canım geçmez öyle bişey imkansız yani boş ver herkesin dediğine takılmamak lazım 🤪😅 rica ederim 🌸🥰
Espo Ummuhan4934 neden her detarjan elledigimde bebegi gecer die pişmanlıgı yaşıyorum yaaa sizdede oluyomu
Ummuhan4934 Espo Sanırım ilk bebeğin ilk olunca biraz tedirgin oluyor insan şu olur mu bu olur mu die.. Sonrasında alışıyor insan ama birşey olmayacağını zamanla anlıyor sende öyle olacaksın piskolojikmendir o Allah koruyor yavrularımızı sen içini ferah tut 🌸🤲