Aylin_16 Kızlar nişanım geldi post açmıştım dün geceden beri sancım vardı şimdi devam ediyor hastaneye hemen gitmek istemedim kızlar nolur dualarınızı esirgemeyin kolay olsun dua edenlerden Allah razı olsun ❤️
Muhammet11 Aylin_16 Allah yardımcın olsun inşallah hemen doğurursun Rabbim bebeğine kavuştursun sağlıklı bi şekilde
Aylin_16 Kızlar hepinizden Allah razı olsun yatışım yapıldı 00:30 da 4cm ile şuan durum ne bilmiyorum sancılar devam
Aylin_16 Kızlar sonunda ben de doğurdum çok şükür saat 6 da 🥰🥰🥰🥰 hepinizden Allah razı olsun inşallah en kısa samanda hikayemi de yazarım 😘
Ecem2364_ Aylin_16 Allah bağışlasın ya çok güzel Allah’ım bizede nasip etsin en kısa sürede kaç haftalık tiniz
Aylin_16 Merveardabayram aminn canım Allah kolaylıklar versin sancı çekerken yasin dinleyebilme imkanınız varsa dinleyin beni çok rahatlattı