Dilek-123 Merhaba anneler 19 haftalık hamileyim iki gündür bebeğimin hareketlerini hissetmiyorum doktora gitmeli miyim yoksa normal midir hareket etmesi yenilmesi içilmesi gereken bir şeyler var mı önceleri günde bir kez de olsa hissederdim 😌😌
MehZey Dilek-123 normal bende 20+5 olucam 00 itibariyle 🙈 geçen haftaya kadar da bir gün vardı bir gün yoktu tatlı şeyler yiyebilirsin 😌
babymrv Dilek-123 bugün benimde öyle 22.haftadayım. Dün ve ondan önceki günler cok hareketliydi bugün sanki o kadar değil. Yarın da pazar nasıl hastaneye gidicem bilmiyorum
Mrvaklynr Dilek-123 ben de 19 haftalığım bugün hiç hissetmedim ben de bunu düşünüyodum normal mi acaba :((
Defnelokusu Ben de dün hissediyordum bu gün hiç hissetmedim psikolojim bozuluyor 😕rabbim korusun meleklerimizi 🙏🏻