Şeker yüklemesinde bebeğe yüklediğiniz şeker 2 dilim baklavadaki şeker kadar. Şeker yüklemesinden önce ben dondurmalar, çikolatalar yiyordum. Bilmeden kendim daha çok şeker yüklemeşim bebeğime. Şeker yüklemesinden sonra şekerim yüksek çıktı tatlıyı hamurişini kestim Allah’tan. Bence kesinlikle yaptırmalısınız. Mesela benimde baş ağrısı sorunum oluyordu meğerse şekerdenmiş. Tabi sizinki tansiyon veya başka bir sebepten de olabilir ama yaptırın içiniz rahat olsun.