Fundacenet Merhabalar ⭐ 29+4 haftalığım kızım olacak yavaş yavaş alışveriş yapmaya başladım ama çevrem çok alınmaması gerektiğini söylüyor sizce kaç adet hastane çıkışı almalıyım? Yeni doğan kıyafet almam gerken ne varsa söyler misiniz? ⭐
Srzrk Fundacenet Biz de 29+6 yız ☺️ Yenidoğan birkaç takım ve tulum aldım. 5-6 tane çıtçıtlı badi aldım kısa kollu uzun kollu kolsuz. Gerisini 0-3 ay, 3 ay, 6 ay şeklinde aldım. Biz alışverişi yüzde 95 bitirdik yıkayıp ütülemeye başladık. Erken oldu galiba bizim 😑😀
MehZey Fundacenet ben bitane 10 lu hastane çıkışı aldım 4 takım da 5 li alıcam 7 adet yenidoğan zıbın yeterli olur bence
Srzrk Fundacenet Tabi bir de hastane çıkışı aldım 15 li. 2 tane de 5 li aldım. Birkaç tane de tulum alt üst şeklinde aldım yenidoğanları
babysevgi Fundacenet ben 4 adet yenidoğan takımı aldım . bi tane hastane çıkışı yaptırdım ismine özel :/ cok almayı dsunmuyorum 0-1 ay olarak
Fundacenet 1 tane 10 lu hastane çıkışı aldım 5 tanede 5 li hastane çıkışı var zıbın onları almadım battaniye vs