Kızlar 33. Haftalığım aşırı derecede kalça ağrım var, bacağıma da vuruyor, bazen belime de. İlk aylarımdan beri magnezyum kullanıyorum, şimdi sabah akşam içiyorum,yine sabah akşam kalsiyum+dvit ve bir de ekstradan d vitamini damla kullanıyorum sabahları. Günde bir tane maden suyu da cabası. Aşırı hareketsiz de değilim ev içinde geziniyorum. Bir kaç gündür tavan yaptı ağrılarım, kalksam oturmak zor otursam kalkmak, kilitlenip kalıyorum öylece. Geceleri bi yandan diğerine dönmek bile çok zor. Tavsiye edeceğiniz birşeyler var mı, Allah’ını seven bi fikir versin 😢