1987gokce Ozge167 16. Haftamizda öğrenmiştik 26 haftaligiz detaylıda da erkek dedi doktorumuz değişmedi 😊
denizz1009 11+5 ve 16. Haftalarda erkek olduğunu söyledi doktorumuz 🙂 artık değişeceğini sanmıyorum 🙂
Ozge167 denizz1009 canım Bana 19 haftaliken direk erkek dedi 23 de başka yere gittim cinsiyet uygun pozisyonda deyil dedi kafam karisti
PasaninAnnesi 12.haftam da oğluş olduğunu öğrendim 16.haftada onaylandı 20.haftada tasdiklenecek insallah 😍😂 👼💙
Hatce06 Ozge167 13 de gittim erkek dedi önce sonra bacağına kordon dolanmış kız olabılır dedi😂14 de gittim tekrar erkek dedi ne zaman gitsem hep erkek diyorlar 28 olduk😂
Kbrazcan Hatce06 ay canım bende 13 de gittim erkeğe benziyor dedi sonra 16 da gittik kız dedi tekrar değişir mi acaba ya
Glcngz 12 haftamda kıza benzetim Dedi dün gttik 18 +1 haftalık bebeğim kesinlikle erkek Dedi bizde pipisini gördük ❤👶🏻
Hatce06 Kbrazcan bilmiyorum ki canım hiç belli olmuyor öyle şeyler benim arkadaşım detaylı ultrasona girince öğrendi oğlu olacağını ona 20 hafta boyunca hep kız demişlerdi