Eski gönderilere baktım ama aradığım cevabı bulamadım. İdrar yolu enfeksiyonu için doktorum bu ilacı verdi. Dün geceden beri bebeğim çok hareketli. Kasılma, toplanma ve ishal var. Benzer şeyleri yaşayan var mı aranızda? Kendimi hiç iyi hissetmiyorum. 😔