Elizz acil’e gidebilirsiniz isterseniz , yada gidip sira alin muayene olun .
O donemlerde benimde islakligim cok oluyordu . Bende suyum mu azaliyor diye supheleniyordum , benim ic camasirimi birakin taytima kadar islanirdi . Ozellikle is yaptigim gunun ertesinde daha cok akintim olurdu . Amnisure testi yapildi bisey cikmadi. Cok sukur bisey olmadi 37. Haftaya geldim 😍
Bende cok korkardkm erken dogumdan , hep aklimda o vardi .