ilknur94acr Kızlar erken doğum riskim var 32. Haftadan beri. İlaçlar kullanıyorum. Bugün çok şiddetli olmamakla birlikte belim ağrıyor. Sizde de bel ağrısı oluyor mu, ya da herhangi ağrı 3
Deletedmom411 ilknur94acr benim de erken doğum riskim var ilaç kullanmıyorum ama ayakta durduğumda çok fazla sancım oluyor baskı oluyor 1 hafta daha durmayacak gibi geliyor bana
Zynp01 ilknur94acr 35 deyim 34. Den beri erken doğum riskim var ve 2-3 gündür belim ağrıyor adet ağrısı gibi
Imfromlastnight Oturma şeklime göre değişebiliyor. Sandalyede oturduysam yandım. Uzanmadan geçmiyor:/
ilknur94acr Imfromlastnight erken doğum riskim olduğu için az oturup çok uzanıyorum canım. Aslında bel ağrılarım çok yoktu. Niyeyse birden oldu
ilknur94acr Deletedmom411 sizin erken doğum riskinizin sebebi nedir? Bende rahim ağzı kısalığı var. Ve sancılarım çıkıyor sürekli. Şöyle en azından 37. Haftaya kadar bekleseler bari
Deletedmom411 ilknur94acr 2 gün önce yatış verdiler sancı vardı, muayene de açıklık varmış nişan geliyor perşembeden beri. Sancılar da sıklaştı
ilknur94acr Deletedmom411 kaç haftalıksın canım. Bende 5 gün hastanede yattım. Çarşamba günü sancılarım 100ü gördü
Deletedmom411 ilknur94acr 35+2 oluyorum bu gece canım inşallah küveze girmezler, hayırlısıyla vaktini bekleriz