Bebeğimi 19+0 haftamda kaybettim. 18. Haftasında detaylı usgye girmiştik gayet sağlıklıydı. Bir hafta sonra suyum geldi sonrasında aniden gelen sancılar ve 4 saatin sonunda yaşanan düşük.. rahmimde 3 tane miyomum vardı bir tanesi bebeğin hemen altında erken doğumu tetikleyen miyomlarım oldu.
Şimdi ameliyat olmak istiyorum ama rahmim zarar görür de çocuk sahibi olamazsam diye endişelerim var..Benzer durumlar yaşayan var mı?
Allah herkese sağlıklı bebekler nasip etsin..