akcayaanneoluyorum Sadiyesendur Neden memnun kalmadınız? Benim tanıdığım bir kaç kişi daha yaptı, onlar memnunlardı 🤷🏻♀️Ne tür sıkıntı yaşadınız, ona göre tedbirli olayım o zaman ☺️
Kubra1305 pptya01 şöyle aslında doğum 3500 epidural olursa 3750, sezaryen 3500 yine. Geçen gün doğum yaptım ve 3500 TL ödedim.
pptya01 Kubra1305 bize ağustos fiyatı 3700 dedi öncesinde 3200 ama zam olcak demişlerdi benim doğumum mart başı bide yine zam olcak. Ben de 2 hafta önce falan sordum aslında. Siz nasıl doğum yaptınız
Melekalyyy Elifnrbyz ben ayrancılar medifemaya gidiyorum uzak oturuyorum ama doktorum için gidiyorum sadece 2018 de doğım yaptım orada sezeryan 3500 tl
Melekalyyy Sadiyesendur egepolü bende kesinlikle önermem sebebini burda yazmak istemem ama sağlık için gidilecek biryer değil