mine-s Kızlar dünden beri çarpıntı gibi ağırlık oluyor kısa süreli, tansiyonuma şekerime baktırdım sıkıntı yok ama sol tarafıma yatınca bebek de ağrı yapıyorsa falan kalbimde ağırlık hissediyorum. Yaşayanınız var mı ? Bir tavsiyeniz ?
S1demir mine-s bendede oluyo aynı şey biraz karnım sertleşiyo hafif bi adet ağrısı oluyo dediğiniz gibi çarpıntı ve nefes darlığı oluyo sancı geliyo sanırım hafif hafif 37 haftalığım
mine-s S1demir ben de sancı yok tabi de kalbimde ağırlık oluyor ve reflü gibi gaz gelmeye başladı, belki odur dedim