arkadaşlar anlam veremediğim bısey yaşıyorum bugun yada yarın adet olmam gerekiyodu sabah kalktığımda ıc camasırımda pembe leke gördüm. heh dedım bu ayda olmadı ama sabahtan berı pembe kanama ama kanama demeye bın şahit bı pedı bıle asla doldurmadı pes pembe bısey kırmızı kan bıle yok 3 gun once test yaptım tek cızgıydi bu ne demek olabilir kı 😔