Ozgglt_ Banada erkek gibi bir ihtimal dedi ama kimi görsem erkek bebeği oldu sanırım erkek senesi 😄 Çin takvimide öyleydi yanlış hatırlamıyorsam 🤷🏻♀️
Rabia5498 Ozgglt_ Banada ilk yaramaz bi oğlun olacak denildi 😂 1 hafta sonra gittiğimde cimcime gayet sağlıklı dedi 😂
yezese Benim ilk 20. haftada detaylıda erkek dedi, sonra 24te kontrolde erkek dedi doktor ama hala bi umut belki kızdır yanlış görmüşlerdir diyorum 😅