Amniyotik bant olabilirmiş rahmimde detaylıda belli olacakmış biri acil yardım edebilir mi napıcam ben ? Bebeğin boynuna yapışırsa öldürürmüş ellerine yapışırsa parmakları yapışık olurmuş ya da kol ve bacağa yapışırsa kangren oluyormuş kafayı yemek üzereyim pazartesi direk doktora gidicem ama yaşayan var mı bişey olmadan doğuran filan