Kızlar 39+5 im. Cumartesi günü doktora gittim ve o gün nst de ağrılarım cıktı. Kendim de hafif hafif hissediyordum. Doktor muayene etti ve 1 parmak sıklık olduğunu söyledi. O günden beri hafif hafif hem kramp şeklinde ağrılarım oluyor belimde sırtımda ve özellikle kasiklarimda. Bu sabah daha da bi şiddetlendi. Midem de bulandı. Acaba rahim açılıyor müdür. Bunlar gerçek doğum sancısı mi bilmiyorum 😣 nasıl anlıcaz ya