Kızlar normalde yapı itibari ile yemek yemeyi tarlı yemeyi çok severim zatende kilolu hamile kaldım ilk başlarda bulantım çoktu bişey yiyemez olmuştumm ama yine aynıyım asla açlık hissetmiyorum mecbur yiyorum resmen hiç aşermem olmadı. Düzenli beslenemiyorum sabah kahvaltısıı ve akiam yemeğiyle geçiyor günlerim vitamin ve omega3 kullanıyorum ama bebeğin gelişimide çok iyi ama üzülüyorum baEzen varmı benim gibi olan napayım yiyemiyorum 🥺