Yaseminsefa hiçte öyle hissetme. Ben sezeryandan sonra psikolojik olarak ben beceremedim yapamdım anneliği hak etmedim çaba sarfetmedim ben ne biçim anne ne biçim kadınım diye psikolojimi bozdum resmen. Sütüm gelmedi sezeryandan sonra mama verdiler böğürerek ağladım ben ne biçin anneyiö diye. Sonradan süyüm de geldi gayette anneyim yani kendimi üzmüşüm. Hiiç kimseyi takma , gelmedi mi diye soranlara da Ben çağırıyorum gelmiyor bi de aen seslen belki seni dinler de 🤪🤪