uleKurbanKazan Kızlar merhaba aranızda casual cadıllac air marka araba tercih eden var mı? Çok mağaza gezdik en konforlu onu gördüm kullanan varsa yorumlarınızı bekliyorum sanırım onu tercih edeceğiz.
deletedmom24 uleKurbanKazan benim arkadaşım kullandı bebek içindeyken kapandı. Sonra araştırdılar o markada olan bi sorunmuş kraft aldı. Firma ilgileniyor yeni araba verdiler ama onun da kapanma ihtimali var diye kullanmadı.. onu satıp kraft almayı tercih etti
YcelMlayimYldrm uleKurbanKazan canm ben aldm casual Cadillac Air trone safe aldım dha kullanmak nasip olmadı ama kaliteli duruyo özellikle de oto koltuğu olarak kullanılan kısmı diğer bebek arabalarininkinden bayağı büyük
denizz1009 Bende beğendim bu arabayı ama kullanıcı yorumu bulamadım fazla. Cevapları takipteyim bende 🙂
uleKurbanKazan deletedmom24 bende duydum onu yorumlarda ama düşük ihtimal olabilir diğerlerinde de kararsız kaldım çok beğenmeme rağmen
uleKurbanKazan YcelMlayimYldrm güle güle kullan canım bizde bugün çıkacağız içime en sinen model o oldu krem rengini çok beğendim ama temizliği zor olacak siyah yanları bordo modelini alacağız inşallah ne zormuş alt tarafı bebek arabası demiştim oysa
YcelMlayimYldrm uleKurbanKazan aynen ya bizde çok zor karar verdik. Krem rengini aldık biz kumaşı silinebilir çıkarılıp yikanabiliyor diye