ikizlerimmm öyle bir durumda düşmesini veya tekrar yükselmesini sakın bekleme lütfen. Normalde 14/9 oldugunda direk doktoruna gitmen gerekir. Geçen hafta benmde 16/9 oldu ve dün tansiyon ilacı verdiler allah korusun gebelik zehirlenmesine yol açıyor. Bunun teşhisi de yükseldiğinde idrar tahlili ile çıkıyor ortaya. Yani dünki tahlilinde çok şükür sıkıntı olmasa bile sonuçta şöyle düşün dün tansiyonun yüksek değildi.