Nihall23 30 haftalik hamileyim hala bebek odasına karar vermedim almış olan memnun olan varmı nerden aldınız iyice agirlasiyorum artık almak istiyorum ama çok kararsizim 😔
durununannesii Nihall23 vivenseden aldım iyikide almışım hepsini yerleştirdim yerli yerinde duruyo bana göre oda şart çünkü yapmamış olsaydım kendi dolabımı ortak kullanıcaktım buda bana göre bi düzensizlik o yüzden düzen olsun herşey yerli yerince olsun istiyosan durumunuzda müsaitse yapın derim 👌🏻
ygmr_erd İnstagramda bbutikmobilyadan aldım. 2 hafta sonra gelip ücretsiz bi şekilde kurdular çok memnun kaldım. Ben Ankara dayım ama diğer illere de kurulum varmış sayfalarına bakın isterseniz. Çilek yada diğerlerine göre çok daha kaliteli ve güzel duruyor
Serifeisitmir ygmr_erd canım merhaba bizde o sayfadan beğendik te ankarada şubesi yok galiba nasıl geldi bilg8 verebilir misin
zeyzey95 Nihall23 bende 30 haftalığım. Civilden aldım memnun kaldım kalitesi falan güzel fiyatları da uygun
Esra6127 Nihall23 bizde 31 haftalık olduk bugün çocuk rüyası diye bi mağaza vardı İnstagram dan bulmuştum ordan aldık odasını bebek arabasını sepet beşiğini falan diğer yerlere göre de hem kaliteli hem uygundu 600-700 TL civarı istersen bi bak
CansuAbinik Nihall23 Ben çilekten aldım. Baby Cotton serisini. Çok güzel ve kullanışlı görünüyor. Almadan öncede mağazaya en az 3 kere gitmişimdir tamamen içime sindirebilmek için😂 Gayet sağlaam. Birde büyüyen beşik olduğu için çocuk ileride de rahatlıkla kullanabiliyor. Eğer düşünüyorsanız hemen alın derim. 4-6 haftada teslim ediyorlar.
pasaklikontess Nihall23 1800 liraya garaj Home den aldık büyüyen beşik aynalı 3 kapaklı dolabı ve şifonyeri kuluplarını istediğin gibi seçebiliyorsun malzeme kaliteside çok iyi çokta ilgileniyorlar bi sorun olunca kargoda parçanın biri kırılmıştı 3 günde geldi yenisi zaten diğer mobilya mağazaları gibi 20 gün de 1 ay da değil 1 hafta da geliyor 😊
pasaklikontess Nihall23 https://hizliresim.com/F6jTT8 kuluplarını gümüş yada gold da yaptırabilirsin 19 tane kulup seçeneği var 😊
pasaklikontess Mağaza görevlisi gibi hissettim bi an kendimi seçeneklerinin arasında bunu da düşün derim 😃
ygmr_erd Serifeisitmir aynen şubeleri yok diğer illerde , Sakaryada üretim yapıp dağıtıyorlarmış. Ben sipariş verdim 2 hafta sonra geldi hatta güvenemediğim için kapıda ödeme yaptım hiçbir ücret ödemedim öncesinde. Çok kaliteli ve güzel Oslo modelini aldım ben