Cansu87 [url=https://hizliresim.com/HRCmTs] Ince bi cizgi cikti ama emin olamadim 1 hafta daha gelmezse kan testi vericem
Cskn99 Cansu87 hadi hayırlısı olsun canım var gibi silik bir çizgi çıkmış çok mutlu oldum senin adına 😊rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah
Emsl_kn Cansu87 gözün Aydın canım hamilesin. Rabbim sağ salim kucağına almayı nasip etsin inşallah ❤️❤️❤️
Cansu87 cnntylmz ayin 28 inde olmam gerekiyordu canim ama bilemedim yumurtlama ayin 14 undeydi 🤷♀️🤷♀️
Cansu87 cnntylmz belirti olarak adet gecikmesi goguste hassasiyet sık idrara cikma ve gogus ucum sivilceli gibi ama hala emin olamiyorum
cnntylmz Cansu87 daha cok yeni yeni tutunmus bi kan testi ver ki daha net olsun doktorun vitamin falan verir
sblaslan Cansu87 ay işallah pozitif çıkar bende perşembe günü yaptım pozitif çikti beş senelik evliyim cok dua ediyodum cok üzülüyodum çoçugum olmıycak diye bi baktım hamileyim testi görünce hıçkıra hıçkıra ağladımm allah sanada nasip etsin işallah 🙏🙏🙏
Cansu87 sblaslan amin canim benim insallah yaptim ama cok cok silik anlamadim [url=https://hizliresim.com/HRCmTs]
Hazalveannesi Cansu87 Canım bence var benim de aynıydı yeni olduğu için öyle🤲2 gün sonra tekrar yap canim🥰🥰
Cansu87 Hazalveannesi 1 hafta bekleyecegim gelmezse doktora gidecegim canim direk ne stresli biseymis 🤦🏻♀️
Gizemmmms Cansu87 hemen git kan ver sağlık ocağından veya acilden. Benim de silikti adetime 2 gün vardı daha silik çizgi görünce gittim kan verdim 30 çıktı betam🤗 şimdi 7 haftaligiz🐣