Hem elektrikli hem manuel lansinoh var ikisinden de memnunum.
Eğer ne olur ne olmaz diye alacaksanız, çalışmıyorsanız, arada bir sadece memeyi boşaltmak için veya süt artırmak için kullanacaksanız manuel iş görür. Ben ilk iki hafta emzirmede sorun yaşayınca elektrikli aldım sağarak verdim sürekli. Yoksa almayacaktım.