Merhaba kızlar 28 haftalık hamileyim. Kusmalarım hala devam ediyor. Bu sabah uyandığımda çok kötü karnımda ağrılar oldu Böyle gaz çıkaramazsında ağrı girer ya karnına aynı onun gibi ağrılar doktora gittik erken doğumu önlemek için iğne yapacağız dediler ve serum verdiler. Başına gelen var mı ne gibi sonuçlar oldu