Tugbii sizce hastaneden çıkarken sezeryan sonrası kot pantolon giyilirmi yüksek bel? yada rahatsız edermi dikişi?
Sahika8989 Tugbii ben ikinciyi dogurucam ilkinde hic zorlanmadim valla korktugumuz kadar degil rahat rahat herseyini giy o kadar acimiyo hic acimiyo sadece aciyan ust karniniz bebek olmadigi icin 😂😂😂😂
Tubasahra Tugbii İlkinde pijama takımıyla çıktım 2. Ve 3. De hamile kot pantolonu ile çıkmıştım 3. Doğumdan sonra hiç pijamayla gezmedim çünki surekli hastaneye gidip geliyordum kızımı görmeye
kedilervekaranfil Tugbii o anki bedeninize uygun bir pantolon tabi ki olur. benim normalde hamilelikte ödemim yoktu ama sezaryen sonrası Doğum yaptığım halimden daha iriydim. İki hafta önce Doğum yaptım hastanedeki pijamalarımın üstüne ferace giyinip çıkmıştım hastaneden
cansel30 Tugbii ben gecelikle çıktım hastaneden gördüklerim de öle bir hafta sonra anca pijama takımını giyebildim kot pantolon pek sanmıyorum
Ayseozmenucar Ya kızlar genelde ıyı oluyoruz ama sonuçta can çıkmış içimizden illa ki bir rahatsızlık oluyor.😅kot pantolonlarımızı gıymek için önce o lohusa moduna kıyafetlerle falan bır dalmalıyız.yaşanası şeyler bunlarda
Yade0918 Tugbii canım senin vücut yapına bağlı tabi ama kot için erken bence benim sezeryan dan sonra beş aylık gibi göbeğim duruyordu iki haftada normale döndüm ben 🙈 rahat bir eşofman daha iyi olur