Agahbeyinannesi 5 gün önce doğum yaptım ilk 3gun hiç biseyim yoktu ağrım bile. Ama bu son iki gündür ozelliklede bugün çok ağrım var ve pıhtı düşünüyorum. Sebebi nedir kızlar ? Daha iyiye gitmem gerekirken neden böyle oldu.
BebekK Agahbeyinannesi benimde 8 gün oluyor canım doktorum böyle bi durumda haber ver demişti istersen sende bi yaz ne kaybediceksin ki