Canim benim 40+1 benim hergun sertlesme var karnimda agri var yatakta ayakta yemek yerken ne yaparsam yapayim yani hep karnim taş gibi galiba benim doguma hazrlaniyor ya da yalanci sanci mi gercek sanci mi emin olup doktora gidemiyorum bosuna gidicem diyorum gitmiyorum ama sen ihmal etme senin erken dogum riskin olabilir