RumisAlgn Merhaba hanımlar ben 7 hafta 1 günlük gebeyim yalniz bugün iç çamaşırım islandigini farkettim rahmimden su sizdi sanırsam ne yapabilirim beklemelimiyim?
MYstryy RumisAlgn cnm sicklar yuzunde surekli benimde islaniyor . Hem terlioda olablrsin seffaf akntida baska sikayetin yoksa normal diye biliyorum
Semayunus12 RumisAlgn bence bekleme bi jastaneye gt ultrasyonla suyuna baksinlar . Benim 4. Ayimdan beri suyum geliyo takip altindayim
Miniginannesiiii1111 RumisAlgn benimde çok ıslanıyor ama senin haftanda olmadı ben doktoruma danıştım normal dedi bende 27. Haftadan sonra oldu yanlız hala arada oluyor 36+6yiz sendeki su değilde idrar yolu enfeksiyonu olabilir veya mantar bir doktoruna danış