Ben ilk aşılamada tuttu şükür Rabbim sizlere de nasip etsin, 5 gün sonra neden çağırdı acaba belli mı oluyor ki ben 15 gün sonra test yap demişti beklemeden 10.gün itibariye test yapmaya başlamıştım😀 belirti mi bilmiyorum ama çok akıntım olmuştu su akıyor gibiydi sürekli çamaşır değiştim normalde akıntım olmazdı benım