15+3 hamileyim dün markete gidiyorduk eşimle benim Ayağım takıldı yüzüstü düşüyordum eşim tuttu düşmemi yumuşattı diyebilirim yan yatırdı kalçamın üstüne.. çok korktum 2 saat sonra dayanamadım acilde doktora göründüm herşey yolundaydı bebek içerde hareketliydi kanama falanda görülmedi ama sonradan birşey çıkar mı ondan korkuyorum var mı aranızda düşen 😔😔