Sehera CAPLOONBA dan bebek veya çocuk odası alıp memnun kalan var mı ? @Cicilibicili @NaimeYilmaz sabitler misiniz
ozgetunak Sehera ben yeni aldım pink house aldım kuruldu tabı daha bebısımız dogmadı ama kalıtelı oldugu bellı bız suanlık memnunuz tabı kullanınca net anlayabılırım
Sehera ozgetunak bende şikayetler kısmına baktım baya şikayet var kararsız kaldım hep parçaları kuruldu felan yazmışlar servisi ilgilenmiyormuş vs
Sehera Frdglp evet indirimin son günüydü çünkü bugün ve doğumuma çok az kaldı bir an önce halletmem lazım
ozgetunak Sehera türkiyenın bırcok yerınde fırma var ben ızmırdeyım sıkayet yoktu onlarda bende aldım. Suanlık bır sıkıntım yok ınsallah olmaz