Baturalp123 yaşamdaki doktorları hiç sevmiyorum. Tekin kaleye gittim orda yapcaktım. Oda çok kilo almışsın eğer bidahaki kontrolde yine alırsan sana bakmam dedi. Moralim çok bozuldu. Onada gitmek istemedim. Tıp zaten kapatmış ameliyat haneleri ihtisas kabul eder mi bilmiyorum. Ayın 8 inde randevum var orada etmezse mecbur yaşam olcak 🤷🏻♀️☹️