Hazaliko dogumdan once hicbir belirti yoktu. Sezaryen oldum.odaya gectigimde ebe sikti gogsumun ucunu sutun gelmis, dedi. Ilk baslarda az gibiydi, hatta surekli emmek istedigi icin yetmiyor mu acaba oluyirdum ama kilo alimi iyi oldugunu duyunca icim rahatladi. Surekli emzirdigim icin saginca da çok cikmamisti. Ama yetiyormus ya. Bi arkdsm normal dogum yapti 2 gun sonra geldi sütü. Hani sezaryen olunca sütün g3c gelmesinin bilimsel bir dayanagi var mi efsane mi bilmiyorum ama insan endiseleniyor ama endiselenmeyip iyi dusunun. Sizin de hemen gelir insallah 🙏🌺