DilaYusfff yani gitmeyincede insanın içi rahat etmiyor maalesef çift çizgiden itibaren o endişe içimize düşüyor ben ilk kaybım olunca ikinci gebelikte geç gidicem dedim ama olmadı sağlıklı mı kese oluştumu bir sorun var insanın içi içini yiyiyor en iyisi kalbinin sesini dinle ben öyle yaptım 4. Haftada görmedi 5.haftada gördü 7.hafta kalp atışı için çağırdı hepimiz hakkında hayırlısı en güzeli olsun inşallah canım🤲🏻