Doğuma az kalan anneler,kimin ne kadar zamanı kaldı.Ben 5 ağustos akşam 19:12 de küçük aşkımı kucağıma alabildim🙏Hikayemi yeni yazıyorum.Hikayemi sizlerle paylaşmak beni oldukça heyecanlandırıyor.Hep birgün bana da sıra gelecek diye bekledim ve gün bugündür 🙃🥰♥️5 ağustos sabahı kahvaltı yaparken, doktorum daha önceden şiddetli kaşıntımdan dolayı yaptığımız test sonuçlarının kötü olduğunu ve hemen hastaneye yatış yapıp bebeği almamız gerektiğini söyledi.Meger safra asidi değerleri yüksek olursa anne ve bebek için çok riskli sonuclar dogurabiliyor,hatta Allah korudu bebek ölümüne kadar da gidebiliyormus.İste o gün annemler ve teyze kızı bende kahvaltı yapıyorduk ki çok şanslıyım 🙏🧿yanımda insanlar olduğu için evden toparlanıp cikmam kolay ve erken oldu.Hastaneye gittiğimizde saat 11.30 gibiydi.Yatis falan saat 12 oldu.Esime haberi evden çıkmadan verdiğim ani hiç unutmayacağım.🥰o kadar heyecanlı mutlu ve sabırsızdim ki olacakları düşündükçe mutluluktan ağlıyordum.Esime durumu anlattım hemen yanıma geldi.Herkeste bir heyecan bir heyecan♥️💕Ama malesef doktor klinikte ki randevularini bitirip öyle gelebildi ki saat 18.50 ydi beni sezeryan için almaya geldiklerinde.Sakinlestirdim kendimi hep ve herşey sağlıkla tam da istediğim gibi gelişti.Oglum Kuzey’i ilk gosterdiklerinde kendimi derin mavi sularda sakin yüzer gibi hissettim huzur doluydum.Sonra ağlamasını ilk duyduğum an onunla birlikte bir çığlıkta ağlamışım ki doktorum beni zor sakinleştirdi 🤗 İzmir Karşıyakaliyiz ve oğlum tam 19:12 de doğdu.Yani 1912 KSK Spor kulübünün kuruluş yıl tarihi🙏💯👏herkes şaşkın herkes son derece mutlu ve heyecanlıydı.46 yaşındayım ve 2.evliligim eşimle 5 yıllık evliyiz ve deli gibi aşığız.Kuzey bir aşk çocuğu ♥️💚💕Demem o ki hep birlikte bir mucizeye şahit olduk,evlendiğinde beri çocuğum olmadi,ama eşim hiç ümidimi kaybettirmedi ve herşeyi denedik birlikte.Sonunda Allah kendiliğinden nasip etti ve şuanda 24 günlük cennet kokulu bir evladım var🙏🙏Allah isteyen ve kıymetini bilen herkese nasip etsin, diyorum ve bo zorlu yolculukta herkese Allah yardımcı olsun.Evlatlariniz sağlıkla doğsun,sağlıkla kucağıniza alın ve🙏sağlıkla analı babalı büyüsünler🙏🙏Artık happkids deyiz😉🐣🙃 Şükürler olsun 🙏