Ben 30. Haftamda boyattım canım çok kötüydü saçım kendimi iyi hissetmiyordum aynaya bakınca bakımlı biriyimdir normalde de o kadar zaman boyatmadım ama dayanamadım işde 🤦♀️ Allahın izniyle bişey olmaz olacak olsa boyatmadan da olur ama omre falan yaptırmak farklı çünkü onda daha fazla kimyasal madde kullanılıyor