Kubra80 Zaxra bi tanıdıkta aynı geçeli baya oldu daha tad almıyorum diyordu gün olarak blmyrm CNm ama bazı insanların tad alması geç gelir diye duydum
Edizhanmom Zaxra inşallah canım gebelikte alerjik bi durum da olabiliyormuş aman ihmal etme sende. Bide ben sürekli tuzlu gargara yapıyordum burnuma ağzıma falan sizde yapın iyi geliyor
Zaxra Edizhanmom evet ola bilirmis bende yeni ogrendim canim ama internetten bakiyorum okuyorum yazmislar koku almak geri gelmeyede bilirmis yani ondan yana cok endiselendim , cok tesekkur ederim ♥️
Kubra80 Zaxra korkma CNm düzelir inş oda zmnla düzeliyormuş allah yardmcın olsun bir an önce iyileşirsin inş senin ilk belirtiler nelerdi ?
Edizhanmom Zaxra bende çok korktum başta hatta ağlayacak duruma gelmiştim artık bıktım diye 🤷🏼♀️😖 çok kötü birşey saman gibi herşey falan ama sonra düzeldi benim ama tam net değil. Hatta çok dua ettim doğurmadan gelsin bebişimin kokusunu alayım diye 🤲🏻 ve şuan Dogum sancısı cekiyorum 🙈🤲🏻
Zaxra Kubra80 cok saol canim Allah razi olsun insallah ♥️🙏🏻 Ilk belirtim burnum tutukdu sonra aniden koku kaybi yasadim sadece bu ikisi oldu
Gzmmstf Kızlar hepiniz hamilemisiniz bebekde birsey var mı oluyor mu bebeğe birsey bende 18 haftalık gebeyim bu konuda o kadar çok tedirgin oluyorum ki allah korusun bulaşır sa bebeğe birsey olur mı diye galiba ilaç da vermiyorlar hamile oldugumu için nasıl ilaçsız geçiyor peki
Zaxra Gzmmstf icin rahat olsun bebege bisey olmuyormus ama yinede endiseleniyorsan bi doktoruna sor isdersen, insallah cabuk atlatirsin 🙏🏻 Vitamin icmen daha iyi tabiki doktor onerisile , D C vitaminleri , imun kaldirici vitaminler
Zaxra Edizhanmom ben agladim bile 🤦🏻♀️ Ama bebege zarar dige kendimi tutuyorum, cok sukur , Allah kolaylik versin insallah sag salim alirsiniz kucagniza 😍🙏🏻♥️♥️♥️
Betsel Edizhanmom Tat ve koku olayı gerçekten berbatmış biran önce düzelir İnşallah. Bebişin doğdu mu nasıl sağlıklıdır İnşallah 🤲🏻
Buseee24 Edizhanmom ne zaman geldi bende geçirdim 2.5 aydır tam gelmiş sayılmaz ve soğan sarımsak gibi kokuları hala tam değil de sanki farklı bi koku gibi alıyorum iyice psikolojim bozuldu doğuma 1.5 ayım var ☹
Zaxra Buseee24 sizin koku kaybiniz tam yerine geldimi?(( ya cok uzuluyorum bi geliyor hah diyorum aliyorum koku sonra yine koku kaybi yasiyorum 🥺 Allahm yardm et dogumuma artik 1ay kaldi ama koku alamiyorum yavrumun kokusunu nasil alicam(((
Buseee24 Zaxra yani yüzde 60 belki 70 alıyorum 4 ayı geçti şuan eskisi gibi olmadı belki de olmicak çok canım sıkılıyor
Goncikim Zaxra merhaba canım tat koku kaybın yerine geldi mi 🥺🥺 bende covid oldum atlattım ama 23 gündür tat ve koku alamıyorum 😭😭😭
Goncikim Edizhanmom canım konu ve tat alabiliyor musun artık bende 23 gündür alamıyorum da çok üzülüyorum 😭😭
Duygusuz Goncikim suan durumunuz nedir halam tat koku alamıyor musunuz bide bu şikayetiniz için nereye gidiyorsunuz hangi bölüme
sehuuss1_ sabrszanne111 canim benimde 1 bucuk ay oldu koronadan iyileseli hala tam anlamiyla koku alamiyorum normal yani zamanla iyilesicekmis