Kızlar biyerde duymuştum hamilelikte bebek tutunmaya başladığında sağ kasık ağrırsa erkek, sol kasık ağrırsa cinsiyeti kız olur demişlerdi. Doğruluk payı var mı yada öyle olupta doğru çıkan var mı 🙆 9+5 haftalık hamileyim ilk gebeliğim cinsiyet takıntım yok sadece meraktan soruyorum 🌸