Arkadaşlar merhaba
31+1 deyim küçük tansiyonum yüksek çıkıyor Tuzsuz salçasız beslenme yapmam gerekiyormuş
tanyon sorunu olanlar nasıl besleniyorsunuz yani hem bebek gelişsin hem tansiyonum oynamasın istiyorum ama ne yicem bilmiyorum yardımcı olurmusunuz rica etsem