12+5 haftalık hamileyim ve son 1 haftadır aşırı ishal durumu meydana geldi. Karın ağrısı, gurultular ve tuvaletten çıkamama gibi…
doktorum vitamin desteği vermişti. Ferro sanol ve decavit kullanıyorum.
bugün doktorumu aradım ancak haftasonu olduğu için telefona bakan olmadı.
Acaba serum taktırsam iyi gelir mi? Siz böyle bi şey yaşadınız mı?