Ssmmra Merhaba anneler benim ilk gebeliğim bugun biz 15 hafta 4 günlüğüz bugün kontrole gittiğimizde bebeğin ölçümü yapılırken doktor 17 hafta 3 günlük dedi sizce normal midir?
Aloneanqel Ssmmra canım bebiş çok önde gidiyor. Anladım kadarıyla doktorun iyi değil değiştirmeni tavsiye ederim. Ben 1 hafta öndeydim neden diye kan testi filan yaptı doktor. Şimdi en fazla 3 gün öndeyiz o da çok doğal zaten. Ama 2 hafta çok fazla
Ssmmra Bebislerimiz hiçbir şey açıklama yapmadi ama benim onbeş haftalık olması gerek dedim bir şey demedi dörtlü testine bir hafta kalmış yaptr dedi aslında dörtlüye de 15 haftalık olduğum için daha zamanım var saniyordum
Ssmmra Aloneanqel kaç haftalıkken önde gitmeye başladı senin bebisin canım sıkıldı biraz benimde çok fazla önde
Tgbakdgl Aloneanqel aynen benim Aloneanqel aynen benim de 3 gun onde gidiyo iki hafta gercekten fazla
Aloneanqel Ssmmra caanım 7-8 miydi tam hatırlamıyorum. Kan tahlili yapıldı şeker çıktı zaten. İnsülin kullanıyorum çok şükür şuan iyiyiz 🤲🏻