Kizlar selamlar fazla kafama takiyorum bi defa düsuk yaptim bi kaybim oldu artik ruyama giriyo ruyamda surekli kananm oldigunu goruyom ne anlama geliyo bilmiyom ama bu bebegimide kaybetmekten çok korkuyorum obur benegimde 7 haftalikken gitmistm doktor vajinal ultrasyon yapti zaten cocuk ondan sonra hic gelismemisti kurtaj oldum acaba vajinal ulatrasyondanmi oldu pazartesi yine gitcem çunku adet olmadan yine hamile kaldim günumu bilmiym o yuzden vajinal ultrasyon yapicak kesin daha iyi gormek icin korkuyorum lutfen bi yardim edin vajinal ultrasyon zarari varmiki 🙄