Kızlar merhaba ben 6+4 günlük gebeyim bebeğim kalp atışını aldık çok şükür ama 2 doktor hiçbir ilaca gerek yok dedi 2 doktor kan sulandırıcı iğne dedi biri sadece coraspirin verdi şu anda coraspirin kullanıyorum ama inanın kafayı yemek üzereyim sonuçlarım şu şekilde
PAI-1. 5G/4G 4/G 5/G
MTHFR(A1298C) HETEREZİGOT MUTASYON SAPTANMIŞTIR
MTHFR(C677T) HETEREZİGOT MUTASYON SAPTANIŞTIR
kızlar Allah rızası için yardımcı olun benim gibi olup iğne vs kullanan varmı ne yapmam gerekiyor