Yooop Merhaba arkadaşlar yere bastığımda sağ kasığım ağrıyor ayağa kalkmak istemiyorum 10 gündür var bu ağrı 17 haftalık hamileyim sizce doktora gitmeli miyim
Busramd Yooop ben dün gittim bu yüzden normalmis magnezyum eksikliği yaparmış ve rahim buyuyormus onun için ilaç verdi
Yooop Busramd Bende bu ayın 20 sinde muayene oldum almanyada yaşıyorum her zaman ultrason la bakmıyorlar bu muayenemde bakmadı lar söyledim ağrıdığını normal dedi ama çok ağrıyor ayağa kalkarken bazen düşücem diye korkuyorum
Busramd Yooop aynı bende öyle oluyirum 23 haftaya giricem bide çalışıyorum bazen bacağımı atmak zor geliyor agridan ama normalmiş olurmus ilaç verdi düzenli kullan rahatlir dedi